Remake Brothers: A Tale of Two Sons + rozbor traileru

Před nějakou dobou se objevily spekulace o chystaném remaku Brothers: A Tale of Two Sons. Netrvalo dlouho a na Game Awards se spekulace potvrdily v podobě traileru. Vývojáři slibují několik nových vylepšení, jako je například nově nahraný soundtrack, upravená hratelnost a samozřejmě i nové grafické zpracování a modely.

Původní verze vyšla v roce 2013. Jedná se o silný emotivní příběh dvou bratrů ve fantasy světě, kteří putují nebezpečným světem, aby sehnali lék pro svého umírajícího otce. Remake má vyjít už 28. února 2024.

Trailer prezentuje vizuálně úplně jinou hru. Grafické zpracování je oproti originálu úplně někde jinde. Původní verze měla o něco větší stylizaci, aby zakryla esteticky méně hezké prostředí nebo modely. Podobně to měl například i první Life is Strange. Remake si sice víceméně zachoval svoji stylizaci, ale je zároveň o něco reálnější. Postavy mají krásně zpracované prameny vlasů, pleť už není tak vyhlazená a vypadá jako reálná kůže, lokace mají skvěle zpracované textury, více vegetace a objektů. Vývojáři si hezky pohráli i se světlem.

Trailer také ukazuje úplně stejné záběry, které známe z původní verze. Můžeme tedy usoudit, že půjde o 1:1 předělávku bez nových lokací nebo filmových scén, ale vývojáři nás mohou ještě překvapit. Ovšem můžeme si všimnout, že i když se jedná o stejné scény, tak jsou zároveň tak trochu pozměněné, ale ve prospěch hry. Kamera bude zde mnohem lépe zpracovaná. Nabídne nám mnohem hezčí úhly a filmovější záběry.
Například hned na začátku vidíme mladšího bratra a jeho mámu, jak jsou na lodi a bojují s rozbouřenými vlnami. Jedna z vln vyklopí matku z lodi a ta se pak snaží dostat zpět na loď. I když ji drží její nejmladší syn za ruku a ze všech sil se jí snaží zachránit, nakonec máma mizí pod hladinu moře. Tato scéna je mnohem lépe zpracovaná než jak ji známe původně, kdy vidíme pouze, jak syn drží matku za ruku na docela klidné vodě, kde sice prší, ale není to tak dramatické a uvěřitelné, jako právě v remaku. I atmosféra a denní doba se liší.
Dále návštěva hrobu je úplně z jiného úhlu. Kamera zabírá postavy z mnohem bližší vzdálenosti. Například znovu shledání nejmladšího syna s duchem jeho matky, objímání dvou bratrů nebo rybaření otce a nejstaršího syna. Kamera se více soustředí na obličeje postav, kdy máte pocit, že jste k postavám mnohem blíže. Působí to také více osobněji a estetičtěji. Ovšem tady si nejsem jistý, jestli to tak skutečně bude vypadat i ve hře nebo je vše spíše pro účel traileru, ale dle nějaké menší mimiky a novějších animací postav, kdy táta podává synovi prut, usuzuji, že by tak mohla vypadat i finální verze.


Přejít nahoru