Krátký souhrn informací o Banishers: Ghosts of New Eden

Po dlouhé době studio Don’t nod opět přivádí na svět další klasickou akční hru po vzoru Vampyr a Remember Me. Pojďte si připomenout, co na vás už zítra v Banishers: Ghosts of New Eden čeká.

Příběh

Antea Duarte a Red Mac Raith jsou milenci a Vyháněči, lovci duchů, kteří se zavázali chránit živé před přetrvávajícími duchy a přízraky. Jejich společná cesta začala v době, kdy Antea cestovala Evropou, aby studovala a objevila kořeny umění Vyháněčů. Zde potkala a následně se zamilovala do Reda, bývalého žoldáka, kterého dohnala jeho temná minulost, kdy ho pronásledovali duchové zabitých lidí jeho rukou. Antea pomohla zahnat jeho přízraky. Red po touze se vykoupit ze svých temných stínů minulosti se tak přidal k Vyháněčům a už nikdy nechtěl zabít nikoho živého. Při učení porozumět duchům a přízrakům se zamiloval do své spasitelky. Následně společně několik dalších let chránili lidi před neživými až do jedné katastrofální mise, kdy je Antea smrtelně zraněna a stává se jedním z těch duchů, které sama nenávidí. V divočině Severní Ameriky zoufale hledá pár způsobů, jak osvobodit Anteu z její nové situace a zároveň se snaží zbavit Nového Edenu zlověstné kletby. Obětujete živé, abyste přivedli Anteu zpět, nebo dodržíte svou přísahu Vyháněče?

Hratelnost

Jedná se o akční RPG, které svou akcí s meči a střelnými zbraněmi připomíná soft reboot God of War a Evil West. K dispozici máte několik druhů zbraní a zbroje. Red díky svým bojovým schopnostem zvládne několik druhů útoků a obrany, jako je úskok, parry, lehkou a těžkou ránu popřípadě nabítí zbraně způsobující maximální poškození, ale také bude k dispozici magie.
Red není jedinou hratelnou postavou a i když je Athea po smrti, budete mít možnost převzít nad ní kontrolu. Každý z nich má své jedinečné bojové schopnosti, a jejich kombinací efektivně zlikvidujete nepřátele. Kromě soubojů vás také čeká průzkum a odhalování tajemství mystického světa plného pověstí. Navštívíte např planiny, lesy i hory. Tvůrci se inspirovali filmem Revenant, aby hráč pocítil drsnou divočinu.

Morální rozhodnutí

Co by to byla za hru od Don’t Nod, kdyby nikdo nečelil morálním rozhodnutím? Ta mají mít dopad nejen na příběh a obyvatele, ale také na samotný strašidelný Nový Eden. Díky semi-open world máte možnost znovu navštívit místa, abyste zjistili, jaké jsou dopady vašich rozhodnutí.

Budete vyhánět duše zemřelých a odsoudíš je k utrpení v prázdnotě, kde je pohltí muka? Nebo zvolíte, že tyto duše pozvednete, osvobodíte je od věčného žalu a poskytnete jim klid?


Přejít nahoru