Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered vypadá skvěle!
A je to tady! Fanoušci se konečně dočkali. Legacy of Kain: Souls Reaver se vrací v podobě remasteru od studia Aspyr, které nedávno vydalo velmi povedený remaster původní trilogie Tomb Raider. Že se se značkou něco chystá, bylo už naznačeno v minulosti, kdy se hráčů ptali, co by od značky Legacy of Kain vlastně chtěli. Jestli remake, restart nebo pokračování. Od té doby však bylo ticho. Tvůrci se málem prozradili na letošním Comic Conu, kde byla soška právě ze série Soul Reaver, u které byl napsáno Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered. Únik se však zametl pod koberec. Remaster byl oficiálně představen na nedávném State of Play. Bohužel, o několik hodin před samotnou prezentací byla hra předčasně odhalena kvůli PS Store, kde se kolekce objevila i s datem vydání.
Kolekce vyjde 10. prosince tohoto roku.
Stejně jako u Tomb Raider nepůjde o lehce vylepšené textury s hezčím rozlišením a FPS, ale opět se dočkáme komplexního a „moderního“ grafického zpracování i s hromadou novinek. Vše má opět působit přirozeně, zanechat integritu originálu a zároveň získat i nové hráče a fanoušky.
Díky tomu, že Crystal Dynamics (původní vývojáři) poskytli zdrojový kód, může studio Aspyr poskytnout stejné hádanky, klasické souboje i souboje s bossy se stejnou vyvážeností a pocitem jako v původní verzi.
Model Raziela a Kaina jsou nové a inspirované vzhledem původních renderovaných scén.
Nových modelů se dočkali i nepřátelé, včetně bossů.
Raziel má nyní zářivé oči, včetně jeho stínového meče, pro vylepšení osvětlení.
Postavy a objekty mají nyní stíny v reálném čase.
Nově se hra dočká i denního cyklu. Střídání dne a noci se mělo objevit už v původní verzi, ale nakonec z něj sešlo. Nyní se tento nápad vrací a stává se skutečností.
Opět si budete moci plynule přepínat grafické zpracování ze starého na nové a naopak.
Remaster nyní umožňuje přepínání mezi moderním a klasickým herním designem a to za běhu bez jakéhokoli dopadu na výkon.
Vývojáři však chtějí přidat i nějaké novinky, aniž by narušili původní designový záměr, a zároveň tak potěšit a překvapit fanoušky.
O jaké vylepšení půjde?
Určitě si vzpomínáte na dobu, kdy se postavy hýbaly pomocí D-padu. Nyní remaster půjde hrát pomocí analogu.
Také kamera bude modernější a přirozenější. Původní verze nabízela pouze otáčení vlevo nebo vpravo. Nyní se budete moci dívat i nahoru a prohlédnout si například oblohu.
Co je však úplnou novinkou, je přidání mapy a kompasu. Nosgoth je velký otevřený svět, a díky mapě nebudou mít nováčci velký problém najít svůj cíl. Nebudou se cítit ztraceni a to ani při plnění vedlejšího obsahu.
Na své si přijdou i lovci trofejí a milovníci fotorežimu.
Novinek má být více, ale vývojáři nechtějí vše vyzradit.