Silent Hill F dostal první plnohodnotný trailer. Odhalen je příběh i hlavní postava.


Ve čtvrtek proběhla prezentace od Konami, Silent Hill Transmission, kde byl představen nový díl Silent Hill f. Ten byl poprvé oznámen před několika lety, ale do této doby jsme o hře nic nevěděli. Nyní nám tvůrci konečně prozradili, o čem bude příběh, kde se děj bude odehrávat, známe hlavní postavu a klíčové mechaniky hry. Podívat se také můžete na první plnohodnotný trailer.
Silent Hill f vyjde pro PS5, Xbox a PC.Datum vydání zatím však není znám.
Příběh
Japonsko, 60. léta 20. století, zahaluje malé městečko Ebisugaoka hustá mlha, které promění celé místo v děsivou noční můru. Ve městečku bydlí Shinizu Hinako. Obyčejná dívka, jenž si žije svůj obyčejný život, až do doby, než se z její domoviny stane prokleté místo plné hrůz.
Nyní, když se proplétá klikatými cestami Ebisugaoky, musí Hinako řešit hádanky a bojovat o svůj život v boji o přežití.
Její boj o dosažení nevyhnutelného rozhodnutí, které musí být učiněno, pokračuje. A její boj o ukončení toho, co musí být zabito.
Zvolí si eleganci a krásu? Nebo ji její cesta zavede do šílenství a hrůzy…?
Příběh o nemožných rozhodnutích, o kráse v hrůze a hrůze v kráse.








Hlavní postava:
Shimizu Hinako byla jako malá veselé a energetické dítě. Avšak v dospívající fázi života se kvůli tlaku rodiny, přátel a společnosti z ní stala zdrženlivější a bez častého úsměvu.


Hratelnost
Hráči budou opět čelit psychologickým nástrahám, groteskním příšerám a složitým hádankám.
Tvůrci:
Vrací se nejznámější tvář série, Akira Yamaoka. Ten opět složí soundtrack se svým jedinečným rukopisem. Ovšem je nezvyklé, že nyní bude zasazení v Japonsku. Jak se k této změně Yamaoka postavil?
„Ačkoliv se hra odehrává v Japonsku, zaměřili jsme se na to, abychom ji ztvárnili způsobem, který je založen výhradně na koncepci Silent Hillu. I když jsme do hry zahrnuli mnoho jedinečných prvků japonské identity, sublimovali jsme je jako fikci a vyjádřili tuto jedinečnou kulturu jako zábavu. Tímto způsobem věříme, že se nám podařilo spojit kouzlo Japonska novým způsobem s jedinečným světonázorem Silent Hillu. Doufáme, že prostřednictvím této hry si užijete vzhled a atmosféru, které dělají z této hry skutečný Silent Hill.“
Dalším skladatelem je Kensuke Inage. Pro něj je velkou poctoutvořit hudbu pro Silent Hill.
„Poprvé jsem hrál Silent Hill asi před 20 lety. Jsem nesmírně poctěn, že jsem dostal tak skvělou příležitost pracovat na sérii s bohatou historií. Byl jsem zodpovědný za hudbu pro Otherworld, v této hře známý jako ‚Temná svatyně‘. Složil jsem hudbu pro znepokojivý, ale krásný svět, který využívá obrazy svatyní a mísí starou japonskou dvorní hudbu s ambientními ozvěnami. Začlenil jsem různé techniky, které hráče propojí s agónií, vnitřním konfliktem, strachem a dalšími emocemi protagonisty. Doufám, že si to v hře zažijete na vlastní kůži.“
Scénárista Ryukishi07
„Dodnes si pamatuji ten pocit z mého prvního setkání s dusivou a tísnivou atmosférou Silent Hillu. Dodnes mě to hluboce pronásleduje a zároveň mě to uchvacuje. Je mi ctí, že se mohu podílet na sérii, která mi tolik utkvěla v paměti. Do tohoto příběhu jsem vložil veškeré své úsilí, ať už je to to poslední, co kdy napíšu. Pro mě je série Silent Hill víc než jen sbírka příběhů, je to médium; úžasný, fenomenální způsob, jak prozkoumat a zažít lidské srdce a mysl. Doufám, že si to hráči uvědomí a ocení. A všem našim přátelům v zahraničí přeji, ať si užijí pohled na to, jak by Silent Hill mohl vypadat, kdyby se odehrával někde trochu jiném, například v Japonsku.
“Designerka tvorů a postav Kera
„Miluji sérii Silent Hill a má na mě velký vliv. Neustále si vybavuji Silent Hill 2, ty nápisy na zdech, hudbu a designy monster. Takže když přišel čas na Silent Hill f a přenesení děje do Japonska, museli jsme přijít s něčím, co by bylo trochu jiné, a já musel vážně přemýšlet o tom, jak toho dosáhnout. Nejnáročnější bylo navrhování monster. Musel jsem vzít v úvahu vše, co se v Silent Hillu objevilo dříve, a vymyslet, jak posunout tuto hru jiným směrem, ale aby to stále byl Silent Hill. Možná to nebude přesně ta samá krví potřísněná, rezavá krajina, ale upřímně doufám, že se vám naše vize a svět, který jsme stvořili, budou líbit.“
Trailer
Ten neukázal žádné hratelné záběry a jde spíše o klasický sestřih cutscen. Je však možné, že gameplay byl lehce do traileru zahrnut, ale v podobě filmovějších záběrů, jako prolezání úzkým otvorem. Už z první minuty můžete usoudit, že více než Silent Hill bude hra připomínat spíše Fatal Frame nebo Forbidden Siren. Japonské prostředí je pro horor jak dělané a jde opravdu o povedenou změnu. Lze usoudit, že hráč bude čelit dosud nejdrsnější cestě, kterou nám město Silent Hill mohlo přinést. Dojde na rychlé představení několika designově skvostných nepřátel. Vizuálně jde o opravdu povedenou podívanou. Zpracování mlhy vypadá dobře a uvidíme, jestli se vyrovná mlze z remaku druhého dílu. Grafika je sice na vysoké úrovni, ale zároveň si drží takovou tu špinavou stylizaci, která v hráči vyvolává divný pocit, což se dařilo převážně hrám na PS1, PS2 a občas i PS3, kde tomu dopomáhalo nedetailní grafické zpracování. K modernějším hororům bych uvedl např. Evil Within 1 nebo Resident Evil 7, kde kromě nepřátel a prostředí fungoval i ten špinavý vizuál, který hráče držel v neklidu.