Stellar Blade sklízí úspěchy v prodejích. Včerá také vyšel update s novými obleky a herním módem. Co vývojáři připravují dál?
Studio Shift Up bylo známé především díky svým mobilním titulům jako například Destiny Child. To se však změnilo při vydání jejich nejnovějšího projektu s názvem Stellar Blade, který vyšel 26. dubna exkluzivně pro Playstation 5. Ačkoli hra sklidila kritiku za cenzuru, u které nás vývojáři ujistili, že se jí hra nikdy nedočká, má i tak úspěch nejenom u recenzentů a hráčů, ale i v prodejích.
Prodeje předčily veškerá očekávání vývojářů. Ještě před vydáním režisér a ředitel studia Shift Up, Hyung-Tae Kim, poskytl rozhovor pro korejský herní web, ve kterém zmínil, že v případě úspěchu hry Stellar Blade by měl zájem rozšířit tento vesmír. Nyní se tedy skutečně zvažuje možný druhý díl. Dostat se k nám mají i připravovaná DLC, která má motivovat k dalšímu průchodu hrou.
Pro vývojáře jsou stále důležité opravy hry, na kterých neustále pracují. Vyčleněno pro tuhle práci bylo asi 10 lidí.
Včerá také vyšel update. Ten přinesl nejen několik vylepšení a oprav, ale došlo také na nový Boss Challenge a nové obleky.
Shift Up již pracuje na své úplně nové značce pojmenované Project Witches. Jedná se o akční sci-fi RPG a vydání je naplánováno na rok 2027. Tentokrát se má jednat o multiplatformní titul.
Vývojáři od roku 2025 chtějí zvýšit počet svých zaměstnanců a rozšířit vývoj svých projektů spolu s výstavbou nové kanceláře.