Nejčastější otázky
Vedení PlayStation skupin se věnujeme již mnoho let a moc dobře víme, které otázky se opakují, kde potřebujete často poradit a co Vás trápí. Zkuste tedy, než položíte dotaz na Bande, kouknout sem. Třeba tu odpověď najdete.
Telefonní číslo na podporu PlayStation?
Podpora PlayStation je na telefonním čísle +420 538 890 078
Otevírací doba je od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin
Jak zjistím zda hra obsahuje českou lokalizaci?
Na tohle je vynikající tento odkaz: cz lokalizace
Zároveň je důležitá informace, že pokud hra obsahuje českou lokalizaci v krabicové verzi, bude ji mít i když ji zakoupíš na Storu a není tam čeština uvedená (jsme prostě maličká zemička a Store pokaždé cz lokalizaci neuvádí).
Existují výjimky, kdy dáš do hry český jazyk pomocí modu, ale to je opravdu extra výjimečné. Jde to třeba u Skyrimu, ale přijdeš tak o možnost sbírat trofeje.
PlayStation mi hlásí chybu (error), co mám dělat?
V první řadě zadej číslo chyby sem: error kódy
PlayStation podpora má tohle opravdu dobře podchycené a v 99 % najdeš svoji odpověď.
Pokud odpověď nenajdeš obrať se na naší skupinu nebo zavolej na podporu.
Najdu někde kolik jsem u her strávil hodin?
PS 4 tuhle funkci ještě neměla a tak si musel jít přímo do hry a podívat se třeba u savu.
PS 5 už tuto funkci má přímo u hry na hlavní obrazovce.
Ale věř nám, někdy je lepší nevědět 😀
Nejde mi propojit Dualshock nebo Dualsense s PlayStationem?
Dobře, abys neřekl, můžeš ještě zkusit restartovat ovladač. U Dualshocku je vzadu u L2 malá dírka, do ní něco strč, třeba párátko. U Dualsense je taky jen blíž k místu, kde se ovladač nabíjí. Nepomohlo? Nemáš datový kabel 🙂
Mám kód ke hře, kam ho mám vložit?
PS5 – PlayStation store – 3 tečky – redeem code
Appka – Klikni dole na značku Storu (ta taštička), napravo v rohu ty tři vodorovný čáry, využít kód.
Nemohu se přihlásit k PSN, co mám dělat?
Zkus ještě kouknout i zde zda není problém na straně PlayStationu – psn status
Taky můžeš zkusit změnit kabel, podívat se do emailu (i spamu a promo akcí!) zda si nedostal ban (nemusela to být Tvoje chyba), udělat si veřejnou IP adresu a nebo volat na podporu.
PlayStation mi strhl peníze za PS PLUS, ale já ho nekoupil, co teď?
Když koupíš PS plus, tak se automaticky v konzoli zaškrtne možnost, že po jeho skončení, se Ti má znova obnovit.
Obnovu u PS4 vypneš následovně: Jdi do nastavení -> správa účtu -> informace o účtu -> PlayStation subscriptions -> PlayStation plus -> turn off auto – renew -> na to klikni a pak potvrď „ano“
U PS 5 jsou dva způsoby: Nastavení – uživatelé a účty – účet – platby a předplatné – subscriptions – PlayStation plus – cancel subscriptions – confirm cancellation – potvrďte ano (případně se zeptá proč chcete zrušit předplatné) ukáže se obrazovka s datem konce PS plus.
Druhá metoda
PlayStation store – 3 tečky – subscriptions – PlayStation plus – cancel subscriptions – confirm cancellation – potvrďte ano (případně se zeptá proč chcete zrušit předplatné) ukáže se obrazovka s datem konce PS plus.
Pokud se už tak stalo a ty chceš peníze zpět, protože si na to prostě zapomněl, nijak nevyužívej plusko. Nestahuj hry zdarma, nehraj online! A zavolej na podporu, pokud si PS plus nevyužil, peníze Ti vrátí.
Jak je to s disky u PlayStationu?
Co znamenají ty popisky ve Storu u her?
BUNDLE – balíček, plná hra, nejčastěji s DLC a doplňky
ADD ON – přídavek do hry
Jak vymazat debetní kartu z účtu?
PS5 – Nastavení – uživatelé a účty – účet – platby a předplatné – payment methods – vyberete platební metodu (přidání/ odebrání karty)
Mám zaplacený PS plus do roku xxxx, když si aktivuji nový kód sečte se mi to?
Kam se poděly kartičky s PS plus?
Bohužel, kartičandy s PS plus už nekoupíš. Nyní musíš buďto koupit kartičandu s hodnotou PS pluska, zadat ji do peněženky ve Storu a tam si pak plusko koupit a nebo ho prostě rovnou koupit ve Storu a zaplatit debetní nebo kreditní kartou.
Ztratily se mi hry, mám u nich zámečky atd., co teď?
V první řadě se ujisti zda se nejedná o hry z PS pluska a Tobě skončilo předplatné a nebo z těch lepších verzí pluska byly odebrány. Hry z pluska totiž můžeš hrát, jen když si plusko platíš, i když je stáhneš do knihovny.
Pokud máš plusko v pořádku a hry nebyly stažené zkus obnovit licence – Nastavení – uživatelé a účty – jiné – obnovit licence – obnovit
Obnovení licencí může pomoct, i když se Ti hry záhadně ztratí z knihovny.
Na PlayStationu 4 se mi při psaní ukazují čínské znaky, jak to opravit?
Nastavte si anglickou klávesnici – Nastavení – jazyk – vstupní jazyky – klávesnice a uživatelský slovník
PODPOŘ BANDU
Chceš být hrdým majitelem našeho merche? Koupí nám pomáháš udržet web bez reklam a kupovat dárky do soutěží v naší skupině.